Welkom bij alweer een nieuwe weekblog 🙂
Pak gerust een snack en drankje en volg maar lekker mee!
Maandag
Let’s start the new week! Ik start de week met nog maar 2 dagen te werken van mijn 4 dagen werkweek, dus ik ben gelukkig hihi. Na een ochtend huishoudelijke klusjes doen en spelen met Aurélia is het tijd om naar het werk te gaan. Ik vind het ergens wel zalig als ik haar naar de crèche kan brengen met dit zonnige weer. Zo heb ik toch nog lekker wat vitamine D binnen voor ik 8u binnen zit onder een tl lamp…
Eenmaal op het werk deed ik eerst al mijn taken van de dag zodat die al afgerond zijn. Daarna kan ik focussen op mensen inchecken en mijn eigen admin in orde brengen. Vandaag heb ik onze financiën in excel overlopen en aangevuld, was al even geleden – omdat ik er geen zin in had, let’s be honest – en nu hebben we tenminste terug zicht op de situatie.
Dinsdag
Aurélia is vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt denk ik. Overal snot en een slijmerige hoest: ze is ziekjes, ocharm! Ik heb mijn best gedaan om haar extra te knuffelen en verzorgen voor het werk, maar ik heb haar niet veel wakker gezien. Ze heeft voor 12u al een 2-tal uur geslapen, wat echt veel is voor haar doen. Altijd zo zielig als ze ziek is, ik zou meteen haar pijn willen wegnemen als dat kon…
Eenmaal op het werk zag ik dat het een kalme dag ging zijn qua checkins, oef! Maar niets was minder waar, ik heb redelijk wat situation management mogen uitvoeren, gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen en kan ik mijn werkweek mooi afsluiten.
Woensdag
Eindelijk thuis! De werkweek zit er op voor mij, mijn volgende werkdag is pas volgende maandag en dan moet ik er maar 3 werken hihi.
Vandaag staat in thema van nails! Ik heb 2 nagelsklantjes, één om 12u30 en één om 18u. Ook blijft Aurélia thuis in plaats van naar de crèche te gaan, dus het word nog een uitdaging om te zien hoe ik alles combineer vandaag. Gelukkig is ze flink en komt Gregory thuis rond 16u30.
Donderdag
Bestie day! Voor het eerst in een heel lange tijd had ik een volledig dag ingepland met mijn beste vriendin en we hebben er enorm van genoten.
Eerst kwam ze mij halen zodat we samen Aurélia naar de crèche konden brengen. Toen ze aan mijn deur stond had ze lekkere boterkoeken als verassing! Eenmaal we haar bij de crèche hadden afgezet vertrokken we richting Lille voor een korte shopmiddag: wij zeggen geen neen tegen een uitgebreid Primark tripje 🙂
om daar af te sluiten hebben we nog Burger King gegeten en dan op weg naar haar thuis want zij had nog een kinesist afspraak. Ik kreeg de luxe om een uurtje in haar bed te mogen slapen terwijl ze haar klaar maakte voor op restaurant te gaan samen en omg dat heeft zo deugd gedaan! Na al die drukke dagen kon ik echt die alleen tijd gebruiken.
Als afsluiter van de dag hebben we nog lekker gegeten in een Indisch restaurant in haar buurt, heel lekker!
Vrijdag
Ik heb de luxe gehad vandaag, Gregory heeft Aurélia naar de crèche gebracht omdat ik een nagelafspraak heb in de ochtend en zo kan ik in de middag het huishouden wat op orde zetten voor het weekend.
Ik ging het salon binnen met het idee dat ik een french manicure wou en ik ben buiten gegaan met fel roze en glitters, geen idee what happened there… Wie komt dit nog allemaal tegen? Niet liegen, ik weet dat ik niet alleen ben! 🙂
Voor de rest van de middag voelde het echt als mom-life: de was en de plas verzorgen, elke kamer had een spring deep clean nodig – gelukkig woon ik in een appartement en is dat veel kleiner dan een huis of ik was weken bezig – en eenmaal het in mijn hoofd zit moet het nu gebeuren, rusten kan later. Zoals ik eerder al zei, rust is heel moeilijk voor mij haha.
Zaterdag
Gregory is terug thuis dus het weekend als gezin kan lekker beginnen. We begonnen de dag met een stevige wandeling naar een stocksale in de buurt waar ik een prachtige broek aan 50 percent korting heb gescoord! Verder vond ik niet echt iets in mijn smaak jammer genoeg.
Super spontaan beslist om op de terugweg boterkoeken te gaan eten met een koffie als mini date. De laatste weken hebben we niet echt tijd (genomen) om een date night te plannen, wat we wel af en toe eens kunnen gebruiken om terug de connectie te voelen. Dus dit mini date idee was heel fijn!
’s avonds was het weer tijd voor mijn passie: paardrijden! Deze les ging zoveel beter dan mijn eerst les en ik was zo trots! Ik mocht mijn paard zelf op en afzadelen wat ik echt zo leuk vond hihi. We hebben ook Aurélia eens op mijn paard laten zitten en wat was ze verwonderd: haar gezicht op de foto spreekt boekdelen!
Zondag
Wat begon met “we gaan een relaxing zondag houden vandaag” is geeindigd in “laten we Aurélia haar kamer helemaal afbreken”.
De reden hiervoor is simpel: Volgend weekend komen ze een warmtepomp installeren en daarvoor moet een groot deel van haar kamer helemaal worden afgebroken. Eenmaal de warmtepomp er staat kunnen we van haar kamer een échte, kleurrijke kamer maken die ze verdiend <3
In de avond beslisten we dat het tijd was voor een pauze. Mijn mama had eerder al eten gemaakt voor ons, dus gelukkig hoefden we geen eten te maken: heel dankbaar hiervoor!
Dan hebben we ons na maanden pauze nog eens in de zetel geploft en een spel op de xbox gespeeld samen. Voor ik het wist waren we al 2u aan het spelen. Was een perfecte afsluiter van de week 🙂
Hoe was jullie week? Hebben jullie een drukke week gehad, of tijd gevonden voor wat welverdiende rust?
Alvast bedankt om er weer bij te zijn deze week en tot de volgende!
Veel liefs,
Casey
X



Geef een reactie