WEEKBLOG: beachday, hondenkapper, doktersbezoeken

Welkom bij een nieuwe weekblog! Deze week zit vol met ups en downs, leuke afspraken en fijne familiemomenten. Neem een hapje en een drankje en lees lekker verder hoe wij deze week hebben gevuld 🙂

Maandag

Als ik de maandag thuis ben dan mag je er zeker van zijn dat we een goeie reset doen om de week goed te starten! Ik heb mij bezig gehouden met een mealprep voor de week, waarna we boodschappen halen in de Appie natuurlijk! 🙂 Verder zorg ik dat alles thuis wat opgeruimd is, de was op orde staat en de lakens ververst zijn. Op het eind van de dag neem ik graag een everything shower om dan lekker met een boek in bed te kruipen!

Als iemand van jullie interesse heeft in mijn checklist voor een weekly reset of een monthly reset, laat het mij zeker weten in de comments en dan maak ik hier een postje over 🙂

Dinsdag

Het is snikheet dus we hebben beslist dat we deze middag naar het strand gaan!

Voor Aurélia was dit de eerste keer dus eerst moesten we nog enkele essentials halen: een tentje zodat ze lekker in de schaduw kan genieten, wat snackjes, badpakje en speelgoed mag zeker ook niet ontbreken!

Het eerste moment was ze nog redelijk onwennig, maar eenmaal we samen begonnen spelen vond ze het zo fijn! Volgende keer proberen we eens de voetjes in het water 🙂
Ik kan echt genieten van die momenten samen als gezin en probeer deze zeker in te plannen en te koesteren.

Woensdag

Vandaag nam mijn gezondheid de dag over. Ik heb al een paar weken last van extreme vermoeidheid, flauwheid en borstpijn. We doen het kalm aan vandaag zodat ik mijn batterij terug kan opladen. Vrijdag mag ik langs bij de huisarts, dus hopelijk meer helderheid!

Donderdag

Wat jullie nog niet weten is dat ik af en toe bijverdien door als afwasser te werken in een restaurant. Vandaag had ik een shift van 11u-17u en het was een zeer pittige shift, geen airco en ik stond in de vlakke zon naast een raam! Gelukkig was het mijn laatste dag tot September als het wat kalmer is op mijn huidige job.

Na het werk kwamen mijn lieve zusjes nog eens langs want Eva wou graag gelnagels voor haar verjaardag – yes ik ben ook nog nagelstylist, the list goes on- en die wou ik haar graag geven <3 Was zo leuk om nog even bij te praten en de dag zo af te sluiten.

Vrijdag

Een dag vol doktersafspraken: Aurélia moet naar kind en gezin voor haar (late) 9 maand check-up om 11u en die ging heel goed. Ons – niet zo kleine – meisje is nu 72cm groot en weegt al 9.5kg en stelt het bijzonder goed! Maandag was de start van haar waterpokken en daar heeft ze gelukkig – buiten zware vermoeidheid – niet zoveel last van gehad. Ondertussen zijn de pokken al droog en aan het wegtrekken.

Hierna heb ik mijn rust genomen en wat gewerkt aan “niet alleen mama” tot Gregory thuiskwam van zijn werk zodat we naar mijn dokter konden vertrekken. Om 16u was het dus aan mij, en ik was er oprecht heel blij mee want de pijn was de overhand aan het nemen. En met succes! Ik heb eindelijk een diagnose gekregen – ik moet ook nog bloed gaan afnemen om te zien of mijn waarden in orde zijn en dan weet ik alle info. Over mijn diagnose maak ik waarschijnlijk nog een aparte post met alle uitleg.

Zaterdag

Terug aan het werk! Het laatste weekend werken voor mij tot in juli en ik kan niet blijer zijn. Ik had elk verlengd weekend en feestdag deze maand en het waren echt pittige werkdagen, ik heb nood aan wat rust haha. Vandaag is het niet zo heel druk en vanaf morgen is het zelfs heel kalm waardoor ik toch wat kan ontspannen op het werk.

Terwijl ik aan het werk ben hadden Cooper en Luna een afspraak bij de hondenkapper! Het was toch al een 6 tal maand geleden en het is eraan te zien…
na 2,5 uur!! waren ze klaar en amai het resultaat mag er zijn zoals jullie kunnen zien.

Zondag

Bakker dag! Elke zondag nemen we de tijd om boterkoeken bij de bakker te halen en echt te genieten van ons ontbijt als gezin 😉 Mijn favoriete ochtend van de week is alvast bekend hihi.

Na wat enkele huishoudelijke taken samen heeft mijn lieve schat mij naar et werk gebracht zodat ik niet helemaal met de bus moet gaan en mijn energie wat kan sparen.
Gelukkig is het kalm waardoor ik tijd heb om onder andere deze blogpost af te werken. Dat is wel het fijne aan mijn job, als het kalm is heb ik veel vrije tijd om alle admin te behandelen waar ik thuis geen tijd voor vind.

Zoals jullie zien was het een bewogen week hier bij ons. Er valt altijd wel iets te beleven sinds we lieve Aurélia hebben en ik zou het niet meer anders willen!
Bedankt om ons deze week te volgen en vergeet zeker niet te abonneren met je e-mail adres om op de hoogte te blijven van al onze avonturen 😉

Tot volgende week!

Veel liefs,
Casey
X

niet alleen mama

Meer dan moederschap. Gewoon echt

Overslaan en naar inhoud gaan ↓

Reacties

  1. GD96 avatar
    GD96

    Super leuke week! Geef zeker maar die checklist 🙂

    1. Kazeetje avatar

      dankjewel! Die checklist komt eraan 😉

Geef een reactie

Hé jij daar…

Welkom bij Niet Alleen Mama!

Een plek waar het echte leven als mama centraal staat – alle mooie momenten, maar ook de chaos, twijfels en dagelijkse struggles die erbij horen.

Ik ben nog steeds zoekende, net als zoveel van jullie. Tussen het zorgen voor anderen, proberen mezelf niet te verliezen en ontdekken wie ik écht ben, deel ik hier mijn gedachten, ervaringen en kleine overwinningen.

Geen perfecte plaatjes, maar eerlijke verhalen waarin je jezelf misschien wel herkent.

Welkom!

Let’s connect

Ontdek meer van niet alleen mama

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontdek meer van niet alleen mama

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder